ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.GR
Image default
AUTO

WRC, Ράλλυ Σουηδίας: Η πρώτη νίκη του Τάνακ με το Ford Puma

O Όιτ Τάνακ διατήρησε τα ηνία στη γενική κατάταξη και πανηγύρισε για πρώτη φορά μετά την επιστροφή του στην M-Sport Ford.

O Όιτ Τάνακ ολοκλήρωσε τη δουλειά στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Σουηδίας, δεύτερου γύρου του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο οδηγός της M-Sport Ford ξεκίνησε την ημέρα με προβάδισμα 8.6 δευτερολέπτων, το οποίο και υπερασπίστηκε δίχως προβλήματα, την ώρα που πίσω του, οι team orders τελικά… δεν άλλαξαν τη σειρά τερματισμού των Hyundai. Ας τα δούμε αναλυτικά!

Και πανηγύρισε έχοντας επιβληθεί μόνο σε μία από τις 18 ειδικές διαδρομές του φετινού αγώνα, την ΕΔ7 στο απογευματινό loop του σκέλους της Παρασκευής. Όμως αφού το Σάββατο πήρε τα ηνία από τον Κρεγκ Μπριν της Hyundai Motorsport, δεν κοίταξε ξανά πίσω. Συντηρούσε τη μικρή διαφορά την οποία μετουσίωσε σε μία σημαντική νίκη στη μάχη του φετινού τίτλου, στην οποία δεν σκοπεύει να είναι κομπάρσος.

Αποτυχημένες team orders

Ο Μπριν έκανε εξαιρετικό ράλλυ, με τέσσερις κερδισμένες ειδικές και άξιζε κάτι παραπάνω από την τρίτη θέση στην τελική κατάταξη. Ωστόσο, καθώς δεν έχει πλήρες πρόγραμμα φέτος, ήταν εύλογη η απόφαση της Hyundai να φτάσει ο Ιρλανδός με καθυστέρηση στο regroup πριν την Power Stage και να πάρει ποινή 10 δευτερολέπτων.

Αυτή τον έφερε οριακά πίσω από τον teammate του, Τιερί Νεβίλ, που ήταν ο πρωταγωνιστής του δεύτερου μισού του φετινού ράλλυ Σουηδίας, κερδίζοντας πέντε ειδικές. Από τη στιγμή που πήρε «αέρα» επτά δευτερολέπτων από τον τέταρτο Κάλε Ροβάνπερα, αυτή η κίνηση τακτικής ήταν εφικτή και έγινε για να μεγιστοποιήσει τα βαθμολογικά οφέλη με φόντο πάντα τον θρόνο των οδηγών.

Related posts

Formula 1: Στα δύο δέκατα Φερστάπεν και Αλόνσο στις βραδινές δοκιμές της Σαουδικής Αραβίας

admin

Formula 1, GP Μπαχρέιν: Αραβικό όνειρο του Φερστάπεν, εφιάλτης του Λεκλέρ

admin

Η Subaru παρουσιάζει το πιο γρήγορο Impreza στην ιστορία της

admin