ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.GR
Image default
F1ΔΙΕΘΝΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Formula 1: Η Haas επιβεβαίωσε τους Μάγκνουσεν – Χούλκενμπεργκ για το 2024

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Haas επιλέγει να κινηθεί εκ του ασφαλούς με το οδηγικό της δίδυμο, καθώς επιβεβαίωσε επίσημα στο πλαίσιο του GP Ολλανδίας στο Ζάντβορτ ότι οι Κέβιν Μάγκνουσεν και Νίκο Χούλκενμπεγκ θα παραμείνουν στα δύο κόκπιτ της και τη νέα σεζόν.

Παρότι ο Δανός και ο Γερμανός έχουν κερδίσει μαζί 11 βαθμούς φέτος, και η Haas είναι στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών -ισόβαθμη με τη Williams-, η αμερικανική ομάδα εκτιμά ότι η φτωχή συγκομιδή δεν οφείλεται στους οδηγούς αλλά κυρίως στα προβλήματα φθοράς των ελαστικών -και ενίοτε και αξιοπιστίας- που είχε η VF-23 φέτος.

Την ίδια στιγμή, η εμπειρία τόσο του Κέβιν Μάγκνουσεν όσο και του Νίκο Χούλκενμπεργκ έχουν περιορίσει δραστικά τα ατυχήματα από τότε που η ομάδα είχε δύο ρούκις, τους Μικ Σουμάχερ και Νικίτα Μαζέπιν – και αυτό είναι πολύ σημααντικό για μια ομάδα σχετικά χαμηλού προϋπολογισμού.

Η Haas επέλεξε για το 2023 τον Χούλκενμπεργκ έναντι του Αντόνιο Τζιοβινάτσι, παρότι ο Γερμανός έλειπε για τρία χρόνια από τα GP -με εξαίρεση ορισμένες περιστασιακές εμφανίσεις με τη Racing Point / Aston Martin.

Ο Μάγκνουσεν, θυμίζουμε, κλήθηκε εκτάκτως στο ξεκίνημα του 2022 για να αντικαταστήσει τον Μαζέπιν, όταν η Ρωσία εισέβαλλε στην Ουκρανία και λύθηκε σχεδόν ακαριαία το συμβόλαιο του νεαρού Ρώσου με τη Haas. Για τον Δανό, το 2024 θα είναι η έβδομη σεζόν του με την ομάδα.

“Μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι είχαμε ένα εξαιρετικά συμπαγές οδηγικό δίδυμο φέτος στη F1 και στο τέλος δεν υπήρχε κανένας λόγος να το αλλάξουμε καθώς προχωρούμε προς τα εμπρός” είπε ο διευθυντής της ομάδας, Γκούντερ Στάινερ.

“Με 113 εκκινήσεις μόνο με την ομάδα μας, ξέρουμε πού βρίσκονται οι δυνάμεις του Κέβιν, και η εμπειρία του με τον οργανισμό μας ταιριάζει πολύ καλά με αυτό. Στην άλλη μερά του γκαράζ, ο Νίκο προσαρμόστηκε χωρίς καμία αναστάτωση και χωρίς τυμπανοκρουίσες και αποδείχθηκε πολύτιμο μέλος της ομάδας μας. Προσεγγίζει τις 200 εκκινήσεις στη F2 και είμαστε χαρούμενοι που θα καρπωθούμε αυτή την εμπειρία του”, πρόσθεσε ο Ιταλός.

Και κατέληξε: “Φέτος χρειάστηκε να αντιμετωπίσουμε τα θέματα που είχαμε με τη VF-23, δεν κρυβόμαστε από αυτά, αλλά ήμασταν εξαιρετικά τυχεροί που είχαμε δύο οδηγούς που μας παρείχαν πολύτιμα δεδομένα για να βοηθήσουν την προσπάθεια των μηχανικών μας.

Ο Κέβιν και ο Νίκο συνεργάστηκαν κανά από την πρώτη στιγμή και μαζί σκόραραν βαθμούς, ενώ ειδικά ο Νίκο ήταν εξαιρετικός στις δοκιμές κατάταξης, μπαίνοντας στο Q3 σε έξι περιπτώσεις φέτος. Και οι δύο απολαμβάνουν το χρόνο τους στο σπορ, έχουν ώριμο μυαλό ανάμεσα στους ώμους τους και εις βάθος κατανοούν όσα του ζητάμε”.

ΠΗΓΗ: sport24.gr

Related posts

Ολυμπιακός – ΑΕΚ 24-21: Στον τελικό του Κυπέλλου οι ερυθρόλευκοι με εξαιρετική άμυνα

admin

Εκτός 8άδας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα η Σουηδία

admin

𝝜 𝝘𝝪𝝢𝝖𝝞𝝟𝝚𝝞𝝖 𝝤𝝡𝝖𝝙𝝖 𝝥𝝤𝝙𝝤𝝨𝝫𝝖𝝞𝝦𝝤𝝪 𝝩𝝤𝝪 𝝗𝝤𝝠𝝤𝝪 𝝚𝝟𝝖𝝢𝝚 𝝩𝝜𝝢 𝝡𝝚𝝩𝝖𝝘𝝦𝝖𝝫𝝜 𝝩𝝜𝝨 𝝬𝝦𝝤𝝢𝝞𝝖𝝨!⁣

admin