Ο Λιούις Χάμιλτον και ο Τότο Βολφ είχαν μία ακόμη συνάντηση χθες στο Μπράκλεϊ για τις λεπτομέρειες της επέκτασης του συμβολαίου του Βρετανού με τη Mercedes πέραν του 2023 – Υπόνοιες στον ξένο Τύπο περί ρήξης Χάμιλτον-Ράσελ μετά το συμβάν της Βαρκελώνης.
“Βασικά δεν έχω υπογράψει τίποτα ακόμα, αλλά έχω συνάντηση με τον Τότο αύριο (05/06) και ελπίζω ότι θα καταλήξουμε σε κάτι” είπε ο Λιούις Χάμιλτον μετά το τέλος του GP Ισπανίας, την Κυριακή, όπου η Mercedes έκανε ένα πολύ σημαντικό άλμα απόδοσης κατακτώντας τις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου μαζί με τον Τζορτζ Ράσελ.
“Δεν θέλω να υπονοήσω κάτι, έχουμε κάνει τόσες συναντήσεις και αυτή είναι μία ακόμη. Και μπορείτε να δείτε από το σημερινό μου αποτέλεσμα ότι η απόδοσή μου δεν έχει επηρεαστεί από αυτές”, συμπλήρωσε ο 38χρονος Βρετανός επτάκις πρωταθλητής της Formula 1.
Ταυτόχρονα, ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δήλωνε πως η συνάντηση με τον Χάμιλτον δεν χρειάζεται περισσότερη από μισή ώρα για να καταλήξει σε συμφωνία, ενώ ένας εκπρόσωπος της ομάδας είπε ότι δεν υπάρχουν εμπόδια για την ανανέωση του συμβολαίου των δύο πλευρών.
Παρόλα αυτά, δύο πρώην οδηγοί της F1 και νυν σχολιαστές, ο Ραλφ Σουμάχερ και ο Νίκο Ρόσμπεργκ, άφησαν να εννοηθεί ότι μπορεί εντέλει να υφίσταται ένα εμπόδιο στο νέο συμβόλαιο του Χάμιλτον με τη Mercedes – εμπόδιο που ονομάζεται Τζορτζ Ράσελ.
Εμμέσως έκαναν λόγο για ένα παιχνίδι ισχύος των δύο Βρετανών οδηγών στην ομάδα του Μπράκλεϊ, που θα καθορίσει τις μελλοντικές μεταξύ τους ισορροπίες, και το οποίο -κατά την άποψή τους- αποδείχθηκε από την τρομακτική επαφή που είχαν οι δύο στην ευθεία της πίστας της Βαρκελώνης στις δοκιμές κατάταξης του Ισπανικού GP.
Ο Ράσελ ήθελε να πάρει το κενό αέρος από τη Ferrari του Κάρλος Σάινθ που προπορευόταν, και όταν επέστρεψε στην ιδανική γραμμή είχε ήδη φτάσει δίπλα του ο Χάμιλτον. Οι δύο Mercedes ακούμπησαν με πολύ υψηλή ταχύτητα, αλλά συνέχισαν και οι δύο την πορεία τους καθώς αποφεύχθηκαν τα χειρότερα από ένα ατύχημα που θα μπορούσε να ήταν πολύ σοβαρό.
Η αλήθεια είναι πως και οι δύο Άγγλοι χρειάζονταν εκείνη τη στιγμή την πρωτοπορία στην πίστα, για να κάνουν τον γρήγορο γύρο τους σε καθαρή πίστα. Ο Ραλφ Σουμάχερ εκτιμά ότι η κίνηση του Ράσελ ήταν εσκεμμένη, για να κρατήσει τη θέση του από τον Χάμιλτον.
“Ο Τζορτζ δεν ήθελε να δώσει στον Λιούις το κενό αέρος και έκλεισε την πόρτα. Αυτή είναι η ανάλυσή μου” είπε ο Γερμανός, πρώην οδηγός των Williams και Toyota. “Ο ανερχόμενος νεαρός θέλει να εκτοπίσει τον παλιό. Δεν τα πάνε και τόσο καλά κατ’ ιδίαν, επίσης”, συνέχισε ο Ραλφ Σουμάχερ.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ, από την πλευρά του, τόνισε για το συμβάν της Βαρκελώνης: “Μου έφερε μνήμες του 2016. Ο Τζορτζ δεν ήθελε να αφήσει τον Λιούις να περάσει, αλλά απολογήθηκε μετέπειτα. Αλλά νομίζω πως και ο Λιούις θα έπρεπε να απολογηθεί επίσης, διότι είχε το αυτοκίνητο που βρισκόταν πίσω.
Εντέλει ήταν ένα ατυχές συμβάν, αλλά πιστεύω ότι θα υπάρξουν σοβαρές συζητήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η αντιπαλότητα στη Mercedes είναι ήδη τεταμένη – ο Τζορτζ είναι παρόντας, και πιέζει τον Λιούις πολύ σκληρά”, κατέληξε ο πρωταθλητής του 2016.
Η αντιπαλότητα αυτή είναι πολύ πιθανόν να αποτελεί πεδίο συζητήσεων του Χάμιλτον με τον Βολφ για την ανανέωση της συμφωνίας τους. Ειδικά την ώρα που, σύμφωνα με πληροφορίες, η Mercedes φέρεται να ενεργοποίησε την οψιόν του συμβολαίου της με τον Ράσελ για να διατηρήσει τον Βρετανό στο Μπράκλεϊ μέχρι και το τέλος του 2025.
Πάντως, το εμπόδιο του φημολογούμενου δισταγμού του Χάμιλτον σχετικά με την ανταγωνιστικότητα της Mercedes W14 φαίνεται να έχει ξεπεραστεί. Βασικά κυρίως της έλλειψης άλλων ανταγωνιστικών επιλογών του Άγγλου, αλλά και λόγω της σημαντικής προόδου της W14 με τον εκ βαθέως ανασχεδιασμό της που παρουσίασε η ομάδα στα δύο τελευταία GP του Μονακό και της Ισπανίας.
Μιλώντας για την αναβάθμιση της W14, ο Βολφ είπε: “Η κατεύθυνση της εξέλιξής της είναι η σωστή, και είναι ανοδική. Αλλά είναι σαν την τιμή μιας μετοχής – μπορεί να υπάρξουν και κάποια πισωγυρίσματα”.
Όμως, ο Χάμιλτον συμπλήρωσε λέγοντας πως η Red Bull “είναι τόσο μακριά μπροστά, που τελικά ο Μαξ θα συνεχίσει να κερδίζει φέτος. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να ξεκινήσουν την εξέλιξη του αυτοκινήτου τους για την επόμενη χρονιά νωρίτερα, πιο νωρίς από κάθε άλλον αν δεν το έχουν κάνει ήδη, και αυτός είναι ο κίνδυνος”.
ΠΗΓΗ: sport24.gr