Νέα δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου ρίχνουν «λάδι στη φωτιά» της φημολογίας περί συνομιλιών του Σαρλ Λεκλέρ με τη Mercedes, γράφοντας πως ο Μονεγάσκος προς το παρόν δεν θέλει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Scuderia – που λήγει το 2024.
Ο δισταγμός του Σαρλ Λεκλέρ να υπογράψει μια νέα συμφωνία με τη Ferrari, όπως γράφει η ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Sport, έχει τις ρίζες του στην έλλειψη ανταγωνιστικότητας της φετινής SF-23 και στην κρίση που φαίνεται να περνά το τεχνικό τμήμα της Scuderia, με την αποχώρηση κορυφαίων στελεχών.
Ο Μονεγάσκος φέρεται να είναι δυσαρεστημένος από το ελλιπές σε σχετική ταχύτητα, περίπλοκο και προβληματικό του φετινό cavallino, που δεν ήταν σε θέση στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν να ανταγωνιστεί όχι μόνο τη Red Bull RB19 αλλά και τις Mercedes W14 και Aston Martin AMR23. Και επιπλέον, τον οδήγησε στην εγκατάλειψη -με πρόβλημα στην κεντρική ηλεκτρονική μονάδα- στον εναρκτήριο φετινό αγώνα του Μπαχρέιν.
Με άλλη μία εγκατάλειψη, στην Αυστραλία, και με μόλις μία 7η θέση φέτος στον αγώνα της Τζέντα, εν μέρει η απογοήτευση του Λεκλέρ είναι δικαιολογημένη. Και, σύμφωνα με τα συναπτά δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου τις τελευταίες ημέρες, τον οδηγεί στην απόφαση να εξετάσει και άλλες πιθανές προτάσεις για το μέλλον του – και κυρίως από τη Mercedes, η οποία επιθυμεί να καλύψει τα νώτα της σε περίπτωση μη ανανέωσης του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον (το οποίο λήγει στο τέλος του 2023).
Κατά συνέπεια, με τις επαφές Λεκλέρ-Mercedes να θεωρούνται πλέον δεδομένες από τον ιταλικό Τύπο -όπως έγραψε πρόσφατα και ο καλά πληροφορημένος δημοσιογράφος Λεό Τουρινί- τώρα έχει ανοίξει η συζήτηση για το ενδεχόμενο μεταγραφής του Λεκλέρ στη Mercedes από το 2024.
Ο Χέλμουτ Μάρκο, σύμβουλος της Red Bull, δήλωσε πρόσφατα τα εξής: “Φαίνεται πως ο Σαρλ Λεκλέρ μπορεί να διακόψει το συμβόλαιό του με τη Ferrari το Σεπτέμβριο αν δεν έχει σκοράρει συγκεκριμένο αριθμό βαθμών, αλλά και αν η Ferrari δεν είναι μέσα στην πρώτη τετράδα της βαθμολογίας κατασκευαστών”.
Η δήλωση αυτή άνοιξε τον ασκό του αιόλου της φημολογίας, όμως η Gazzetta dello Sport γράφει ότι αυτό το σενάριο είναι μεν εφικτό, αλλά εξαιρετικά αμφίβολο – με τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Διότι μια τέτοια μετακίνηση μπορεί να συμβεί μόνο αν ο Λιούις Χάμιλτον αποφασίσει να αποχωρήσει είτε από τη F1 είτε από τη Mercedes – ενδεχομένως ακόμα και με προορισμό τη Ferrari, σύμφωνα με άλλες φήμες.
Το πιο πιθανό, γράφει η ιταλική εφημερίδα, είναι ότι ο Λεκλέρ θα αποφασίσει να αναβάλλει τις τελικές του αποφάσεις για το νέο του συμβόλαιο του 2025 για την επόμενη χρονιά, όταν θα έχει πιο σφαιρική άποψη για την μακροχρόνια ανταγωνιστικότητα της Ferrari.
Το σίγουρο πάντως, όπως αναφέρει ο αρθρογράφος Λουίτζι Πέρνα, είναι ότι προς το παρόν ο 25χρονος δεν θέλει να υπογράψει την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari πέραν του 2024. Όχι πριν διαπιστώσει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στο τεχνικό τμήμα της Scuderia και ποια είναι η δυναμική της ομάδας για το μέλλον.
Οι διαπραγματεύσεις Ferrari-Λεκλέρ δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει, πάντως. Και μάλλον η Scuderia δεν θα επιδιώξει να κάνει κάτι τέτοιο πριν αρχίσει να τοποθετεί στη SF-23 όλες τις αναβαθμίσεις που προγραμματίζει για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της, κυρίως από το GP της Ίμολα στο τέλος Μαΐου και μετά. Κι από αυτές ίσως εξαρτηθεί το μέλλον της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Η επιθυμία του Λεκλέρ, όπως την έχει εκφράσει επανειλημμένα, είναι να γίνει πρωταθλητής με τη Ferrari. Αλλά αν πρέπει να διαλέξει ένα από τα δύο μέρη αυτής της πρότασης, τότε είναι δεδομενο ότι θα διαλέξει το πρώτο.
ΠΗΓΗ: sport24.gr